Astors blog

Jag är en glad och busig kille som fyllde 5 år i dec. Det roligaste jag vet är att bygga tågbana och lego och cykla och läsa böcker och bada. Jag bor hos mamma och pappa såklart. I Göteborg. Min lillebror heter Max.

torsdag, mars 23, 2006

Snooor

Idag är jag sjuk för tredje dagen. Jag har feber och är jättesnorig. Mamma torkar mej hela tiden om näsan och det är gaaanska tråkit.
Jag orkar inte leka så mycket så jag ligger mest och sover på en madrass i vardagsrummet.

Snart vill jag bli frisk så vi kan ha kalas för mamma som har fyllt 33 år. Då kommer mina kusiner från Alingsås hit. Dom är jätteroliga!

3 Comments:

At 02:51, Blogger Bylund said...

Oj. Det låter jobbigt att ha feber. Vi får se till att sova några timmar på dagen imorgon..! :-)

 
At 22:51, Anonymous Anonym said...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

 
At 02:56, Anonymous Anonym said...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

 

Skicka en kommentar

<< Home