Astors blog

Jag är en glad och busig kille som fyllde 5 år i dec. Det roligaste jag vet är att bygga tågbana och lego och cykla och läsa böcker och bada. Jag bor hos mamma och pappa såklart. I Göteborg. Min lillebror heter Max.

söndag, april 02, 2006

Familjedag

Idag åkte hela familjen till Slottsskogen för att titta på djuren. Det var jättespännande ända tills vi kom upp till Barnens Zoo och det var vinterstängt. Det fanns inga djur att kolla på. Man skulle ju kunna tro att mammor och pappor skulle veta sånt. Men sen tittade vi iallafall på sälarna och pingvinerna. Dom var roliga och busiga. Efter det blev jag trött och somnade i vagnen. När jag vaknade var vi hemma. Skönt.

2 Comments:

At 03:43, Anonymous Anonym said...

Låter som en klockren dag..? Full av äventyr och familj..!

 
At 02:55, Anonymous Anonym said...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

 

Skicka en kommentar

<< Home