Astors blog

Jag är en glad och busig kille som fyllde 5 år i dec. Det roligaste jag vet är att bygga tågbana och lego och cykla och läsa böcker och bada. Jag bor hos mamma och pappa såklart. I Göteborg. Min lillebror heter Max.

torsdag, april 06, 2006

Aj-aj-aj-aj BUFF

Nu på morgonen kände jag för att leka Aj-Aj Buff (den där sången när mamma piper mig i magen). För att påkalla uppmärksamheten så sjöng jag den frasen om å om igen - tills pappa förstod vad jag menade...och förklarade för mamma.

Man får väl kalla detta min första sång..!? Känns bra.

Igår åt vi förresten jättegod kyckling på Farellis. Särskilt den marinerade kycklingen som låg på pappas pizza var fenomenal.

Jaja. Nu ska vi skjutsa mamma till jobbet.

2 Comments:

At 22:51, Anonymous Anonym said...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»

 
At 02:55, Anonymous Anonym said...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

 

Skicka en kommentar

<< Home