Astors blog

Jag är en glad och busig kille som fyllde 5 år i dec. Det roligaste jag vet är att bygga tågbana och lego och cykla och läsa böcker och bada. Jag bor hos mamma och pappa såklart. I Göteborg. Min lillebror heter Max.

fredag, april 07, 2006

Feber igen...

...typiskt. För imorn skulle ju mamma och jag åka till mormor och morfar. Nu får vi nog stanna hemma åtminstone en dag innan vi åker. Om jag blir frisk alltså.

Idag haglade det precis när vi skulle gå ut. Så då väntade vi lite. Sen gick vi ut. Då regnade det. Och snöade lite också. Fast jag somnade i vagnen för jag var trött.

Mamma och jag har varit på McDonalds idag. Jag åt hamburgare och drack jos. Sen kom febern.

1 Comments:

At 02:55, Anonymous Anonym said...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»

 

Skicka en kommentar

<< Home