Astors blog

Jag är en glad och busig kille som fyllde 5 år i dec. Det roligaste jag vet är att bygga tågbana och lego och cykla och läsa böcker och bada. Jag bor hos mamma och pappa såklart. I Göteborg. Min lillebror heter Max.

söndag, september 10, 2006

Bi-bi!

Idag var det väldigt spännande. Precis när jag skulle gå och sova middag så hörde jag att det lät mycket utanför balkongen. När jag tittade ut så stod det 2 brandmän i en korg OVANFÖR vår balkong..! Å då bor ju jag ändå på 7:e våningen. Dom sa att dom övade sig på att köra korgen på vårt höga hus. Det känns ju tryggt..!

Efteråt var det jättekul att leka med min fina brandbil som jag fått av farmor. Den är ju precis likadan.:! :-)


2 Comments:

At 00:32, Blogger William said...

Wow!

 
At 00:34, Blogger William said...

Å ändå var du så cool när vi var vid lekplatsen på eftermiddagen.
Du är VERKLIGEN kung!
Fin bil.

 

Skicka en kommentar

<< Home