Astors blog

Jag är en glad och busig kille som fyllde 5 år i dec. Det roligaste jag vet är att bygga tågbana och lego och cykla och läsa böcker och bada. Jag bor hos mamma och pappa såklart. I Göteborg. Min lillebror heter Max.

lördag, augusti 05, 2006

EM-fest

Idag åkte mamma och jag och hälsade på min kompis William och hans mamma. Williams pappa var också där. Jag lekte mycket på balkongen, det var jätteskojigt! Vi fick jättegod lasagne, fast jag hann inte äta så mycket för jag hade ju bråttom ut på balkongen förstås.
Sen gick vi en promenad allihop och plötsligt var vi inne i Trädgårsföreningen och mamma sa att jag hade sovit en stund. Där lekte vi lite till. Jättemånga människor var det överallt. Det verkar vara fest eller nåt.

När vi skulle gå hem så träffade vi Bamse! Och Skalman! Dom spelade teater och vi tittade lite.



Sen åkte vi hem till pappa och vi byggde legotorn. Krasch krasch!!!