Astors blog

Jag är en glad och busig kille som fyllde 5 år i dec. Det roligaste jag vet är att bygga tågbana och lego och cykla och läsa böcker och bada. Jag bor hos mamma och pappa såklart. I Göteborg. Min lillebror heter Max.

onsdag, april 12, 2006

Påsklov



Denna veckan har jag påsklov sa mamma, och så åkte vi till mormor och morfar i måndags. Det var jätteroligt att åka först stora tåget och sen lilla tåget. Moster U och kusinerna var med också så det var full rulle hela tiden. Vi var ute och lekte nästan hela dagarna, sprang i gräset och sparkade boll och åkte ruschkana och sånt.



Idag åkte vi hem till Göteborg igen, till pappa. Snart ska vi ut och resa igen. Då ska vi åka jättelångt, till farmor.

1 Comments:

At 02:55, Anonymous Anonym said...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

 

Skicka en kommentar

<< Home