Astors blog

Jag är en glad och busig kille som fyllde 5 år i dec. Det roligaste jag vet är att bygga tågbana och lego och cykla och läsa böcker och bada. Jag bor hos mamma och pappa såklart. I Göteborg. Min lillebror heter Max.

tisdag, juni 06, 2006

Nationaldagen

Idag gick vi hela familjen på Liseberg för att fira Nationaldagen. Först var det tal och sång på Stora scenen. Sen gick vi till Kaninerna och hälsade på. Här sitter jag hos en gullig kanin:


Sen åkte pappa och jag "Farfars bil". Sen åkte mamma och jag "Farfars bil". Efter det åt vi våfflor och såg en blås-orkester. "Jazz" sa jag snabbt!

Jättemysig dag.

1 Comments:

At 19:29, Blogger Greg McKelvey said...

hi man cool site lol you look like a real family man:) have a great day peace out

www.gregspeaks.blogspot.com

 

Skicka en kommentar

<< Home