Astors blog

Jag är en glad och busig kille som fyllde 5 år i dec. Det roligaste jag vet är att bygga tågbana och lego och cykla och läsa böcker och bada. Jag bor hos mamma och pappa såklart. I Göteborg. Min lillebror heter Max.

måndag, juni 05, 2006

Liseberg igen

För några dagar sen åkte jag å mamma till Liseberg. Igen. Där träffade vi morbror Ingemar och kusin Lovisa. Dom var på klassresa och hade varit på nån fest först... tror jag... eller var det fästning?

Iallafall åkte vi Farfars bilar igen. Två gånger. Och så hälsade jag på hos Kanin. Hon var så gullig. Vi gjorde gimme five (fast kaninen hade fyra fingrar...) och jag fick sitta i knät. Sen pussade jag Kanin. Många gånger. Så gullig var hon.

Sen var det några som spelade musik. Mamma sa att dom spelade jazz. Jag gillar jazz. Jag kan säja jazz: Jazz.

2 Comments:

At 23:17, Anonymous Anonym said...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

 
At 02:55, Anonymous Anonym said...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»

 

Skicka en kommentar

<< Home