Astors blog

Jag är en glad och busig kille som fyllde 5 år i dec. Det roligaste jag vet är att bygga tågbana och lego och cykla och läsa böcker och bada. Jag bor hos mamma och pappa såklart. I Göteborg. Min lillebror heter Max.

fredag, april 14, 2006

Tåg igen...

...denna gång på väg till farmor.



Jag får leka med mitt videoklipp på pappas powerbook - och det är ju kul - men det är synd att man inte får ha på så stark volym.


Då stoppade pappa in konstiga proppar i mina öron..? Där i fanns det både "Jorden runt" och "Bamse". Det var en ny upplevelse.







För övrigt är det halvkul att åka tåg. Det roligaste är att springa in i restaurangvagnen och skojja med tågpersonalen. Mamma och Pappa verkar ha ledsnat på det nu...

1 Comments:

At 22:50, Anonymous Anonym said...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

 

Skicka en kommentar

<< Home