Astors blog

Jag är en glad och busig kille som fyllde 5 år i dec. Det roligaste jag vet är att bygga tågbana och lego och cykla och läsa böcker och bada. Jag bor hos mamma och pappa såklart. I Göteborg. Min lillebror heter Max.

lördag, maj 27, 2006

Trummor!


Igår hjälpte jag pappa att plocka ned grejor från en konsert på en restaurang nere på Avenyn. Även trummisen hade lämnat kvar sitt instrument - och jag satte mig genast att prova hans trumset.

Det var verkligen en upplevelse att höra soundet när man spelade på trummorna. Mycket bättre sound än i min lilla Nalle Puh-trumma som mamma & pappa köpt till mig.

Det där med trummor ska jag undersöka mera i livet.

2 Comments:

At 15:06, Blogger William said...

Wow! Vilken action! Det vill jag också prova!

 
At 02:55, Anonymous Anonym said...

Nice! Where you get this guestbook? I want the same script.. Awesome content. thankyou.
»

 

Skicka en kommentar

<< Home