Astors blog

Jag är en glad och busig kille som fyllde 5 år i dec. Det roligaste jag vet är att bygga tågbana och lego och cykla och läsa böcker och bada. Jag bor hos mamma och pappa såklart. I Göteborg. Min lillebror heter Max.

tisdag, april 18, 2006

Utvecklingskurvan peakar

Jag har börjat härmas när mina föräldrar säger saker. Jag gillar ord som: Nej, ja, ojdå, buss, bil, blomma, trappa, hiss, ben, prick, "En gång till", "Ett år", Puh, bubblor, tåg, mamma och pappa...åsså vidare.

Favoritböcker just nu: Max dockvagn och Mumin är stor.

På en påskfest i Stockholm underhöll jag så att alla skrattade när jag demonstrerade hur Take 6 låter: "Do-doo-aah"!

När vi sjunger "Kalle Anka satt på en planka" med familjen - så hänger jag på i "Refrängen": "Maaamma, maamma"! Även om dom byter tonart så e jag med på noterna.

Farmor fyllde 60 år igår...och det var jättkul att springa omkring i festlokalen. Mina kusiner är jättekul att baxa stolar med.

2 Comments:

At 22:50, Anonymous Anonym said...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

 
At 02:55, Anonymous Anonym said...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

 

Skicka en kommentar

<< Home