Astors blog

Jag är en glad och busig kille som fyllde 5 år i dec. Det roligaste jag vet är att bygga tågbana och lego och cykla och läsa böcker och bada. Jag bor hos mamma och pappa såklart. I Göteborg. Min lillebror heter Max.

måndag, maj 29, 2006

Kusinrace

Igår var jag på Liseberg med mamma och mina kusiner från Alingsås och deras mamma och pappa. Det var ju ett skojigt ställe. Undrar varför vi inte har varit där förut..

Vi åkte några konstiga flygande båtar som jag inte gillade så värst mycket, det var mörkt och lite läskigt, men sen var det väldigt skojigt alltihop.

Lisebergstornet var jätteroligt. Man såg bussar och spårvagnar och tåg och bilar och allt möjligt.


Allra bäst var Farfars bilar! Dom åkte jag fem gånger!!!



När vi skulle hem så åkte vi spårvagn också. Det var nästan lika kul som Liseberg...

1 Comments:

At 02:55, Anonymous Anonym said...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

 

Skicka en kommentar

<< Home