Astors blog

Jag är en glad och busig kille som fyllde 5 år i dec. Det roligaste jag vet är att bygga tågbana och lego och cykla och läsa böcker och bada. Jag bor hos mamma och pappa såklart. I Göteborg. Min lillebror heter Max.

måndag, maj 29, 2006

Ras...


OJ!

Jag brukar stå och plocka lite i mammas och pappas cd-hylla, för det gillar jag.
Mamma och pappa gillar det inte.
Nu fattar jag varför.
Jag drog nog lite för hårt för helt plötsligt rasade hela hyllan.
Över mej.
Usch, det var otäckt.
Men mamma lyfte upp mej och tröstade mej.
Och sen såg jag en gul buss på datorn.
Då blev jag glad!

3 Comments:

At 23:32, Blogger William said...

Nu undrar jag hur det gick med hyllan. Och med Astor.

 
At 22:50, Anonymous Anonym said...

Nice! Where you get this guestbook? I want the same script.. Awesome content. thankyou.
»

 
At 02:55, Anonymous Anonym said...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»

 

Skicka en kommentar

<< Home